Värdelös.....el för trevlig!
I tisdags stod jag startklar i hallen o skulle åka till jobbet. Då ringer min team ledare från jobbet o undrar lite va jag gör om han stör......närå e på väg till er på jobbet nu! Hrm jag har ett litet tråkigt samtal att göra m dig säger han............oops.......jag kan inte va kvar på jobbet : / prognosen för samtalen e på neråtgående sa han......ok men varför utbildar ni fler då? Samtalstiden per samtal ska va på ett visst antal sekunder, närmare 180 sek / kund, och d målet har jag inte klarat.....efter 5 v under utbildningen fick vi veta att dom räknar kallt m att man inte kan allt förrän efter 3 mån, lite skillnad. Men nu va d så att mina samtal e för långa typ d dubbla, så jag o en till får tyvärr gå? Jag fattar ingenting jag får sluta för att jag e för service minded, d va verkligen nåt nytt. Alltså om jag ringer in som kund o ska handla kläder för mina pengar vill jag FAN ha service o en trevlig person i andra änden.....eller? Så jag ska va otrevlig, skynda på kunden, snoppa av, be dom ringa tibax när dom vet exakt vad dom vill ha o slutligen inte erbjuda annan färg el storlek om nån vara e slut. Nä d kan jag fan inte leva upp till, jag som person kan inte va otrevlig när en kund ringer. Men gud ska veta att jag hört vissa varit otrevliga o jag fattar inte d. Men d ska jagas sekunder så svetten lackar. Ja men då e jag inte rätt man för jobbet helt enkelt, jag ska ha ett där jag får vara Jag JEANETTE, service minded jeanette. Kände mig så förbannat värdelös o misslyckad dagarna direkt efter, va lessen. Men sen fick jag orden jag behövde av min kontakt på Manpower, att du kommer komma långt på din positiva attityd ändra dig inte. TACK.
Kommentarer
Postat av: Anna
Det var det värsta jag har hört!!! Fy sjutton vad tråkigt. Tänker på dig Jefra och hoppas och tror att allt kommer att lösa sig till det bästa! //Anna (xahs)
Trackback